SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Sabtu, 11 Oktober 2008

SALAM PERKENALAN..

Aku nie sebenarnya baru je nak berjinak-jinak atau baru nak belajo belajo nak tulis blog nie.. so aku harap kalu korang agak bosan.. sorilah yek.. Aku nak story la skit kat korang about myself.. nanti korang tertanya-tanya plak sape la mamat ni ye tak.. aku berasal dari sebuah keluarga yg agak2 tak berapa besar la adik beradik aku ada 5 orang, aku nie anak ke2.. branak kar sarawak, tapi dibesarkan di Negri sembilan, mak ayah aku orang segamat, johor. umur 29thn.. Telah berkhawin dengan orang Negri sembilan jugak, orang bahau.. lupo lak.. nama glamer aku Ajee.. namo bini aku Diana.. sebelum terlupo, aku baru je dikurniakan sorang anak laki2 yang ensem macam aku jugak, baru 3 bln.. mohamad irfan haziq namanya... tujuan aku tulis blog nie sebenarnya aku nak kongsi dengan korang pasal kisah idup aku.. mesti korang cakap, ek elee.. bosannya.. lantak la apa korang nak cakap... tapi aku mempunyai satu kisah idup yang aku rase sangat2 mencabar dan manis.. aku akan crita kat korang dari a sampai z nanti.. Insyaalah..

2 ulasan:

AZMALNOR berkata...

baguih la belajar tulis blog.. dari ekau merempit dengan ZX6-R kau tu..nanti orang rumah pun bising.. tulis blog lekat kat rumah bini tak marah..haha
anyway..update la bro.. 3 hari sekali ke..ni dah lamo boto tinggal nie...

regards,
AZMALNOR
www.lamje.blogspot.com

Nordiana berkata...

ermmm....fuh..fuh..syioh..syiohhh...banyaknyer spiderman kat blog ni...hutan banat dah.....sawang pun manyak marr....hihihii

-mamairfan-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...