SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 12 November 2008

Hehehehe... Sori..

Hai.. Sori la lambat sangat nak update blog ni.. alasan cam biasa la.. Bz.. Ok lah, kita sambung balik citer kita.. Ermm.. aweks yang aku citer aku tu la.. Besoknya dia datang lagi tau.. dgn basikal mounten bike kaler merah yg tak brape nak merah, oren tak brape nak oren.. mase tu plak aku tgh baik punyer membuta kat belakang kedai.. terkojut den tgk awek tu masuk sampai kat belakang kedai.. apo lagi, aku pun cubo nak menyorokkan diri tapi mak aku bagitau yg ado orang nak ABC dua bungkus.. Aduiyai.. maleh la plak nak menggesek air batu tu.. nasib baik la awek tu yang mintak.. mase aku dok menggesek air batu tu.. Awek tu dok tgk tgk aku je.. Lomah den kalu kalu ada orang tgk aku wat keje nie.. Siap je aku pun terus je bagi kat dia.. sempat jugak la aku tanya dia duk kat mane.. dia cakap dia duk kat Quaters JBA.. Hehehe.. ptg tu aku pun g la menyiasat kat sana.. kebetulan plak aku mmg selalu g kat padang KTMB dekat dekat situ jugak.. main sepak takraw.. Kiro nasib aku baik la jugak coz ptg tu aku nampak dia tgh lepak2 kat atas tangga kat area umah member aku Lan snake.. Ish, apasal plak la aku duk beria sangat nak cari dia yek.. aku pun tak tau la.. selama nie belum ada pompuan yg dok tgk tgk aku lain macam.. aku pun rase lain macam jugak tau.. Entah macam maner dia datang lagi malam tu tau.. tapi kali nie dia dgn famili dia pulak.. Aku cam biasak la tgh main gitar kat depan kedai dgn kengkawan aku.. apa lagi selaku pelayan kedai yg berwibawa, aku pun g la tanya kat dia, Nak apa dik.. Bang mee goreng bungkus satu.. Mase tu aku tgk la kat keta ayah dia, aku tgk mak dia nie macam familiar jer la.. OOO... nie makcik yg kojo kat kedai nasik ayam kat pasar tu.. sebelah Kedai Nasik Ayam Tapa... Bapak nie ni la yg selalu bawak vespa kaler biru tu, pastu tiap2 malam duk menebeng kat stesen ketapi wat prebet sapu.. Alamak, selalu la dia tgk aku balik dari disko dgn kengkawan aku.. mase aku nak bagi mee grg yg dah siap tu, aku pun memberanikan diri la tanya no tipon dgn nama dia skali.. 07-9482149 kalu tak silap aku la.. pastu namenya Diana.. Lepas je awek tu blah sambil tersengih2 kengkawan aku semua dok tanya aku.. sape awek tu hah.. Cam budak skolah je.. Hehehe.. aku pun dgn bangganya menjawab.. kalu korang nak tau.. Aku akan simpan (jaga) budak tu sampai dia besar..

2 ulasan:

AZMALNOR berkata...

sori naik lori..haha..
makin menarik episod 3 kau nie-the revenge of the Sith.
ni kisah memulo becinto la nie yo tak?
ok.. teruskan.. aku follow

Nordiana berkata...

hiiksss....macam penah ku kenal budak pompuan tuh...tapi di maanaa yaa.....ahakss.....lalalala..(sambil lari² silang kaki..)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...