SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Selasa, 9 Disember 2008

Cuti....


ermm...Hari Sabtu, Ahad, Isnin (Hari raya aji...) kiteorang takde g memane pun...juz terbongkang jer duk umah..huhuu....pas bangun tido...pas tido..bangun...pastu..makan..pastu tido balik....pastu romen² sket....upsssss.....hahaha....tu jela aktivitinye kiteorang 3 beranak.....nak balik kampung maleh..sebab mappiau standby utk panggilan pejabat for hari selasa ade meeting ngan pak lah katenye....tak kisahlah..janji kau tetap disampingku...cehwaahhh.....skang ni idup rase bahagie sangat...aku ade abang & irfan...sebab tu lah kalo tak balik kampung pun tak la berape kisah sangat (hikss..ye ke....) sebab dua lelaki kesayangan hamba sentiasa disamping ku... :P

irfan tengah terkebil² dok tengok bapaknye sibuk bercakap kat telepon time nih.....hahaha..macam pahammm jerrr...

ari sabtu tengahari kiteorang kuar g jalan² cari pasal kat mines...g kuar tu pun sebab perut dah kebuluq....hahaha...nak masak termaleh la pulokkk.... :P akekekee....tapi kejap jerk g mines sebab mappiau dapat call daaa..owwhh..ni pasal kejadian tanah runtuh kat bukit antarabangsa tuh la...huh...sian kan...sedih seyy aku dengau citer pasal tuh...'duty oficer' bak kata laki aku..call mintak senarai name pegawai dieorang yang duk kat bukit antarabangsa tuh...dah name pun tengah jalan² lenggang bontot kan...mane nak cekaunye sume maklumat tuh...so kiteorang pun balik je la....tapi aku tak kisaahhh...sebab aku dah dapek ape yang aku nakk....hahaha..kalo tak mau rasenye aku taaaarik.. muncung aku ni sampai leh sangkut baju......akekekee....

kat umah my sayang buek kojo die, aku plak dah settle kan irfan...ZZZZzzzzzzz..... :P tapi tido² ayam je la...sebab si irfan tak nak tidoooo.....arrrghhhhh.......

-mamairfan-

3 ulasan:

AZMALNOR berkata...

sejak blog nie kena hijack dek pn.mamairfan, baru nampak segar dan ada perubahan.. kalau tak dibawah kendalian en. mappiau, layu dan kusam tak bermaya ajo..haha

Nordiana berkata...

lalalalaa...sambil kembang² hidung.....keh..keh.keh...

MAPPIAU berkata...

eksyen la tuh.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...