SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 24 Disember 2008

Dah Ade Dah Pengasuh Baru

hmmm...pengasuh baru irfan kiteorang dah jumpe dah tapiiiii.... entahlah hati aku rase risau gak..yela...nanti macam mane la irfan nak sesuaikan diri ngan pengasuh baru tuh :(

sian irfan...asyikla tukar² pengasuh..baru nak serasi dengan yang lame...kene pulak tukar dengan orang lain...macam kiter la kan..kalo jumpe dengan orang yang pertama kali kite jumpe hah macam mane..mesti kite rase kekok dan tak biase kan dengan orang tuh..lebih² tetiber lak nak duk same² ngan orang tuh...owhhh...bile kenangkan yang ni rase sian sangat² kat irfan..

sabar la ye anak mama....mama tau irfan budak baik kan....mudahan pengasuh yang baru ni dapat jage irfan sebaiknya....
-mamairfan-

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...