SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 31 Disember 2008

HEHEHEHE.. AZAM TAHUN BARU 2009..

Ehem.. ehem.. dah lama sangat aku tak manaip dalam blog aku nie.. nasib baik la aku ada isteri yang rajin untuk mengupdatekan secara tidak langsung menceriakan keadaan blog aku nie.. Kay lah aku nak crita skit nie.. bila tiba jer 31 Dis pada setiap ujung tahun.. ramai orang akan memperkatakan atau bercerita mengenai azam untuk tahun baru. Bagi aku bukan sebarangan orang yang betul-betul mempunyai azam tak kira la dalam apa jua aspek.. Pandangan aku, kebanyakkan nya just hangat-hangat ezos moto aku jer.. mula-mula jer panas.. pastu.. hampeh.. tinggal crita jer.. (termasuklah aku..) Tapi at least setiap orang tu mempunyai keinginan jugak la nak berubah dari point A ke point B. Ataupun melakukan anjakan paradigma secara perlahan-lahan.. tapi point aku is Setiap orang mempunyai impian, Impian aku just nak hidup bahagia, aman, jauh dari segala masalah dan juga mempunyai orang yang aku sayang.... tak lupa juga aku ingin menjadikan blog ini sbg tempat luahan hati aku.. Insyaallah pada tahun 2009 nie aku akan cuba untuk megupdatekan blog ini sebaik yang mungkin.. ni bukan azam tau.. nie just perancangan jer.. kalu tak dapat jugak kira sori la yek.. aku harap bini aku la yang akan tolong aku.. kay lah. aku ada banyak kojo nie.. nanti jumpa lagi.. dahh.. adios....

3 ulasan:

syidi_black berkata...

haa..Azam..baru aku ingat..tpi aku malas nk berazam lagi dh..sbb azam aku sama je tiap2 tahun..Azam aku tahun 2009 adalah menyelesaikan azam 2008 yang tertangguh..hehehe tu la azam aku tiap2 tahun..whatever pun sbenornye aku ada azam dan perancangan aku yg tersendiri..rahsia..

ok la skot salam maal hijrah and Happy new year with new hope and hapiness....adiooss..

Nordiana berkata...

wahhh..dah ado azam baruu...heheehe..mudahan ape yang abang azamkan tercapai...diana sentiase disamping abang...luv u soo muchh...hikss

AZMALNOR berkata...

kato nak updatekan blog sebaik mungkin, tapi mention gak kalau tak dapek nak mintak tolong Pn Diana.. apo nie.. bolun apo2 dah surrender..
poyola ko nie, bai..
hayola.. whatever, selamat untuk ekau sefamily.. jangan lupo hantar anak kau menuntut belajar jadi lead guitar dengan eden nanti.. nak jadikan dio apprentice@Young Padawan...nak turunkan skill.. yoohoo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...