SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Khamis, 15 Januari 2009

Bini aku pitam la plak....

Hari nie cam biasak la.. pagi2 morning lagi dah kene marah coz ramai course mate aku masuk kelas lewat.. dah la ari nie ado tutorial.. malam tadi aku terpaksa la mengekang mata wat revision skit.. bukan apo takut terkokap plak nak jawab tutorial.. tapi berkat blajo malam tadi bleh jugak la aku jawab soalan tutorial tadi.. pas abis tutorial ado lecture plak kat dewan.. punyela seksa aku nak menahan mate aku sampai sakit tengkuk aku asyik terlentok2 mengantuk.. bayangkanla dari kul 11 pagi sampai 2.30 duk dgr lecture.. meletop otak ooo... tup tup.. aku dapat msg dari bini aku dia cakap dia pitam kat opis tadi.. aiseymen apohal plak nie... time smoking brek aku kol la bini aku tanya apahalnyer.. dia cakap tetiba je dia rase terhuyung hayang.. sakit kepala la coz tak cukup tido jaga irfan... diapun dah balik umah dah amik stengah hari.. ptg tadi aku ada game.. lepas game je aku amik keputusan utk balik umah jenguk bini aku.. dalam kul 7 aku pun cargas la balik putrajaya... sampai dalam kul 7.45.. dia cakap dah ok la sikit.. alhamdullilah.... aku amik dinner dulu pastu tgk citer hantu puaka niyang rapik.. one of drama antu yg aku minat selepas citer, alamak lupo la plak tajuk dia.. tapi antu tu nama waris... adus... penat la.. maleh betul aku nak balik.. abis je citer tu tadi aku pun terus gerak balik.. nie aku update nie kira aku baru sampai la nie.. dah latuh.. aku nak membuta dah.. nantuk la.... adios...

1 ulasan:

Nordiana berkata...

tak cukup tido + tak tahan rindu = tu yang sampai pitam tuh...heheh..

nampak jer muke abg terus ilang sakit pale...hikss...

citer 'kekasih ku seru' la tajuknye sayang....hihii..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...