SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Khamis, 26 Mac 2009

Irfan Sakit Tekak

2 hari lepas tetiber jer suare irfan serak...mentang² la skang musim af ko pulak yang suare serak ye irfan...hiks..mule² tu ingatkan sebab irfan asyik suke menjerit² skang ni... maybe die baru sedar yang die ade suare yang super nyaring... xcited menjerit je la memanjang....then asyik la membebel² sepatah haramm aku tak pahammm..hehehe tapi seronok dengar die membebel....sebab macam bunyi kelakar pulak..


dah 3 malam irfan asyik la meragam masa tido malam..tiap 1 jam jer menjerit² menanges..tapi mate pejam...bagi menyusu tak nak..uisshh....tensen gile aku time tuh..yelah dah la bapak eh takdo...nak² pulakl kalo die menanges menjerit² pukul 3 or 4 pagi dah la sunyi..aduss..suare ko sorang je la yang dengar irfan oiii....pening pale tak yah cakaplah..g keje memang aku ngantuk gile ngan pale berat jer...tapi aku lawan jugak....(tapi kadang² kalah jugak...time irfan nanges aku pun nanges same..dah tak tau nak wat ape..)


then pagi semalam irfan suare irfan makin teruk then nampak die macam lemah jer..so tengahari time aku balik menyusukan irfan aku terus bawak die g klinik kat area umah....mase nak bawak irfan g klinik punyela payah...dah name pun pegi berdue je ngan die kan...aku nak bawak kete die pun nak pegang stereng same bawak kete..aku nak kuarkan ic die pun nak tolong pegangkan jugak ic aku...macam la ko tau nak buat ape ngan ic mama tuh...ko nak buat masuk mulut kan..kan...adusss.....irfan..irfan...


dokter bagi tau tekak irfan bengkak..besar jugak lah...siap merah lagi..tu yang die asyik la meragam tuh maybe sebab panas dalam...huhu...sian irfan...dah la payah sungguh nak makan ubat...sampai satu taman dengar sore ko menanges nak bagi ko makan ubat...


hari ni pun irfan still serak suare lagi...tapiiiii..melasakkk.... tetap maintainnnn.....akekeke....

-mamairfan-

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...