SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 25 Mac 2009

Irfan1 hari dan Irfan 9 bulan

mase tengah godek² hp tadi aku bukak la folder gamba² irfan mase dia baru lahir sampai la 9 bulan skang ni..ermm..dah dekat nak setahun dah kan....tak tau la nak cakap berubah ke idak mukenye..tapi rasenye ade..ikut lebih ke muko bapak eh...huhuhu..sikit pun tak nak ikut muko omak eh...tapi kalo nanges pandai pulak ko lebih carik omak...bapak ko tak hingin pulak ko nyondol yo irfan..:p


-ni la irfan mase baru lahir tenang sangat tengok irfan time nih-
-ni mase irfan 9 bulan@ budak lasak-
ade beza tak mase baru lahir ngan skang yek...pueh dah aku dok telek² 2 gamba ni..tengok beza..rasenye tak banyak beza kot..tatap ngikut muko bapak eh jugak (ayat jeless)...huhuhu...
-mamairfan-

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...