SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Isnin, 13 April 2009

Cerita Hari Minggu..

papairfan dah abis kursus selame 3 bulan kat pd...horeeeyyy...acikk sokaaa...hehehee..

3 bulan hmmm...aku tak nak cakap kejap...aku nak cakap lame gak aku tungguuu...kang kalo aku cakap kejap je dah 3 bulan, nanti papairfan g kursus lame² g....tak soka..tak soka.....

weekend ari tuh....ari sabtu kiteorang 3 beranak duh umah sajork...kemas umah ape yang patut...kali ni semangat sket kemas umah sebab papairfan adooo...(padahal sonok sebab papairfan leh tolong kemas banyak sket dari mamairfan...akekeke)

ari ahad pulok....haaa...seharian kiteorang g jalan ponekkan badan...hahhaa...yela dah bape minggu aku ngan irfan terperap duduk umah tak g mane..sebab papairfan asyik la tak dapek nak balik hari minggu...

amik ko ari ahad tu memang jalan sakann....tak pasal² irfan mengamuk penat....kuar tengahari balik lewat petang...huhuuhuhu....tak ingat dunia punye jalan....bosaannn weiiii dah brape minggu tak kuar umah..aku tengok irfan...irfan tengok aku...aku tengok dinding irfan tengok aku gak sebab die pelik apesal la asyik muko mama yo yang die tengok....hahahaa..

-sian irfan kepenatan sebab melayan kerenah mama eh gi jalan tak hengat dunia..:p-
-mamairfan-

2 ulasan:

maina berkata...

Sooka la tuh!!!hahaha
so leh la outing2 blk.
girl's day out kembali hehehehehe

Nordiana berkata...

maina: sokaaa la sangaatt....hehee..

insyaallah..kalo irfan gooood boy leh la girl's day outt...huhuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...