SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Selasa, 7 April 2009

Irfan 10 Bulan

Bulan ni irfan 10 bulan dah..ermmm.. perkembangan irfan 10 bulan ni hihihi..banyak...makin baaaanyak kepandaiannye......


kalau kat umah pengasuh..baiiikk sangat...pandai bawak diri...tapiii bile nampak jer batang idung aku....huiissshhh.....mengadessss la sesangat....alaaahaii....


skang ni dah pandai merajuk ngan aku...hihihi..bile aku marah dah tak nak pandang muke aku lagi...siap pegi tempat lain cari mak lang atau mak ngah nyer...goram eden...
-dah pandai posing bile mama nak amik gamba..tengok siap buat senyum mengadess lagi-

-eceh..posing lagi...alamak ternampak pusat pulok..hahahaa-

dah pandai fokus tengok tv...especially citer katunnn...ralit sungguh la hai...

dah pandai memanjat terus berdiri...kemain lagi ko ye irfan..dah la ko goyeh lagi...tak togap lae tau tak...suke² hati je lepas tangan...adooyaiii....

dah tak berape suke nak duduk dalam walker lagi..asyik la nak meniarap je kemas barang umah ape yang patut...huhuhu..

dah pandai sebut abah..abah...abah..aku kate papa la...lagi die sebut abah...hihihi..pastu membebel sebut bbbuaaahhh....bile bagi makan buah tak nak pulok..hahhaa...irfan..irfan..

tu je yang aku ingat wat mase nih...hihihi

-mamairfan-

4 ulasan:

syidi_black berkata...

Alhamdulillah...Dah beso dah anak-anak kita ni...anak aku pun yg sulung dah 2 tahun lebih...yang 2nd nk masuk 7 bulan..dua-dua hero kg Talang tu...adehh..

Tapi anak ni lain...dialah segalanya, kalu pegi keje tu, cpat2 aku nk balik semacam je melonjak nk peluk cium anak hari2...anugerah Allah...naluri ibu bapa ni mmg nikmat, membuatkan aku insaf dan makin sayang pada mak abah aku...huhuhuhu..

maina berkata...

Hai Irfan!!!!
Semakin cute day by day!!!
besar jad anak yg soleh k!!!
much love

-Aunty maina-

Nordiana berkata...

maina: cute macam mama die yek...akekeke...

aminn..mudahan doa u dimakbulkan...

-mamairfan-

maina berkata...

anak abah.
nak wat camner kan.
hahahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...