SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 6 Mei 2009

Penyejuk Hati Penawar Duka



dikala aku stress dengan keje² yang tak penah abis kat opis..

dikala aku tetibe sedih takde mood nak keje..

dikala aku tetibe rindu kat papairfan tapi papairfan jauh..

dikala aku penat sesangat dengan rutin harian...

tapi bile melihat gamba si kecik irfan ni jiwa aku jadi tenang sangat...sejuk jer rase hati aku...

Betul la kate orang anak tu pengubat duka dan lara kite....penyejuk hati...penenang jiwe kite kan...dan perasaan ibu tu memang tak dapat nak di ungkapkan dengan kate²

bile aku dah jadi ibu ni..banyak bende yang berubah kat aku...kalau dulu...susah woo nak bangun pagi...tapi bile irfan ado ni.....kadang² bile malas jer bangun pagi nak masak nasi irfan tibe² terpiki..kang kalau tak bangun kul bape pulak irfan nak makan...nanti lapa pulak...huhuhu...so awal pagi tuuu... aku boleh bangun.....

dulu lantak la kiteorang lapo camne pun tido tetap tak mau tinggal...siap boleh lawan² tido lagi ngan papairfan sapo paling lamo tido tak makan....sampai perut pedih² baru terhegeh² nak bangun carik makanan...hahahahaa.....

tapi skang dengan kehadiran irfan memang besar perubahan kat diri aku....alhamdulillah....

irfan sayang...mama dan papa terlalu menyayangimu...

-mamairfan-

4 ulasan:

maina berkata...

Happy Mother's Day!!!!!!!!

MAPPIAU berkata...

tenkiuuuuuuuuuu.........tenkiuuuuuu.......

-mamairfan-

AZMALNOR berkata...

mamairfan yo yang berubah tu..raso2 eh papairfan totap samo.. kebulur camno pun..tido totap diutamokan(motto Peg Kadet TJP66).
-ado boto ko Jin?

Nordiana berkata...

azmalnor : hahahaa...no komen...hihihi..kang kalo komen durhaka pulak ngan suami....akekeke..

-mamairfan-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...