SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 27 Mei 2009

Potong Rambut Irfan

weekend hari tu papairfan telah menguntingkan rambut irfan...yela kan sian aku tengok irfan dah naik rimas aku tengok rambut depan die dah panjang sampai cucuk² mate...so papairfan gunting rambut depan irfan... (depan je sebab bapak eh nak rambut anak eh panjang macam dio bujang² dolu...sebab skang ni kan bapak eh takdo can nak simpan rambut panjang.. :P)


mase nak gunting rambut irfan tu...huiisshhh.....memang la mencabar kesabaran botul la....punyela si irfan tak roti nak duduk diam....bile time orang nak gunting belah kiri....laju jer die toleh belah kiri....bile nak gunting rambut belah kanan lak......kemain laju lagi die pusing pale die belah kanan pulak....adussss.....bile orang pegang pale ngan tangan die kuat² menjerit pulak satu taman leh dengar...aduuiiyaaiii...


disebabkan 'kebaikan' yang terhamat la sangat baik irfan nak gunting rambut...hehhheee...so ini lah hasilnya......


dah macam rambut orang dusun dah aku tengok....haaahhaaaa....macam kene gigit tikus pun ade.... :p

tapi..kiteorang rase cam nak botak kan terus jer rambut irfan...agak² aku leh bertukar jadi orang ijo tak....errmmmm...nak kasi gunting rambut sampai botak nih.....hmmmm...camno tuh..

-mamairfan-

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...