SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Selasa, 17 November 2009

M.A.L.A.S

huhuhu...giler ahh..lame betui aku tak handet belog papairfan nih...sibuk tang mane pun aku tak tau...hurmm..ke yang sebenarnya M.A.L.A.S...alasan yang nih aku rase macam dah nak hampir tepat dah...roh rajin nak hapdet ntah bileh ntah nak singgah..

Irfan pun skang ni dah setahun lima bulan dah..huhu...cube tengok last aku hapdet...haa engko...JULAI...skang ni dah November dah...arghhh...MALAS..MALAS..MALAS...camno ni skang ni MALAS ni skit punye besar oooo bermastautin kat dalam diri aku nih...aduiii...

banyak citer sebenarnye...dengan citer irfan masuk spitalnye..kuar spital..pastu masuk balik..pastu citer besday papairfan lagi..eiiii...macam² sebenarnya...tapi...MALAS...haa motip asyik nak sebut MALAS...haaa..MALAS lagi...Eh Sebut MALAS lagi..

k la MALAS dah...

-mamairfan-

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...