SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Jumaat, 20 November 2009

UPSR

semalam result UPSR dah terkeluar, dan adik lelaki aku yang bongsu faiz dapat 5A untuk UPSR die..huhuhu...mase mule² ayah aku bagi tau pasal ni macam tergamam sket aku...kiteorang bajet die cume dapat 4A jer..then at last..5A gak yang die dapat...sume rase bergaul sebati...hehe..rase cam tak caye ade..rase terharu ade..rase sedih ade...(eh apesal lak nak sedih tetibe..gilo..)

hahaa...sedih sebab aku bating die kalo 5A hp sejibik...arrkkk...so malam kang kono la eden g cari hp untuk die...tak kisahlah kan janji die berjaya...wakakaka..ayat penyedap hati...rase happy memang² dah tentu la kan... (kalau beli hp nokia 3310 acik tak..hp gak kann...kan..)

tapi yang nyatanya aku rase bersyukur la sesangat..sekurang²nya anak laki mak boleh diharapkan...(adekah anak² pompuan mak tak boleh harap...???...teeetttt...) hahaha..takde maknenye..anak pompuan die jugak boleh harap ok...

mudahan nanti untuk melangkah ke dunia tingkatan adik aku faiz akan lebih cemerlang lagi..aaaminnn..


-mamairfan-

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...