SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Khamis, 27 Mei 2010

Anda Rasa Anda Cukup Pantas ?- hehehehe


[ Abang disebabkan diana dah berjaye letakkan banner contest ni kat tepi kanan tuh ------->
so takdo dah stick mode yeh...kalo agak2 abang nak klik2 kat contest ni klik kat tepi kanan tuh yeh.]

Abang...

hehehe...tadi kan mase diana melangokk kat belog ke belog orang, diana ade terjumpe contest nih kat belog EN. MSR nih.

En. MSR nih buat contest for speed typing...heheheh..abang tau kan diana memang gemorr sesangat menaip ni. So diana pun teeeraiii la jooooinn.


hehehe...ni la result diana. setakat ni jer yang termampu diana dapat :P

hmmmm..saye menaip 69 perkataan seminit...hehehe.. abang?? hiks


kalau abang nak tau details pasal contest ni abang cube jengok kat sini yek..

Abang doakan diana menang yek..ni first tiimeee diana terai test joiiinn contest nih....hihihi..


hehehhee...Kepada En. MSR saye nak joooinn contest ni bleeehhhhh....hihihi

-mamairfan-

6 ulasan:

Nur berkata...

tahniah diana
kau lebih pantas dari areev19
aku sekarang nyawa ikan.. =(

Tanpa Nama berkata...

GO SAYANG.. GO.. ABG SENTIASA MENYOKONG.. MANA LA TAU KOT MONANG PLAK.. REZKI TU..

Nordiana berkata...

Nur: mekacih...aku juz sekadar mencube jer..
takpe nur, ko boleh cube lagi, usaha naik tangge boleh berjaye...hehehe :)

Abang: tenkiuu sayang..hihihi

Mijie berkata...

waa...laju nye mnaip..terer ar..ambik kursus menaip ke dulu..hehe

Nordiana berkata...

Mijie:

takdela terer mane pun...biase2 jer, hehe

setakat tu jer yang termampunyer... :) ha ah dulu mase belajar terambil pulak course nih..hihihi.

MSR berkata...

Tahniah anda pemenang ke 5! Sila email nama dan alamat anda untuk urusan penghantaran hadiah! Terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...