SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 5 Mei 2010

Cerita RIndu Irfan Buat Papa

Papa...

wat pe?? cibuk ker, ifan ngan mama windu la kat papa...hari2 ifan tunggu je papa balik...mama cakap papa work jauh...ifan windduuu cgt2 kat papa....


tengoklah papa asyik2 ifan ngan mama je bergamba...ifan winduuu nak amik gamba ngan papa...


papa pesan kat mama, suh ifan slalu belajar main organ ni kan papa...tengok... ifan hari2 tekan2 je organ ni... ifan pun tak tau la lagu ape papa..mama takap belasah je laaa...


pandai tak ifan tekan2 belasah je papa...


cepat la balik papa...nanti leh ajar ifan tekan2 lagi tampai ifan pandaii...


-mama & irfan-

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sayang.. sorii.. mlm tadi tak dpt online.. intenet problem.. ni pun baru nak elok.. nak kol pun takleh.. kredit abis.. nak beli kedai tak bukak ari ni.. anyway.. papa pun rindu sgt2 kat mama dgn ifan.. nanti kalu ada cuti papa balik yea sayang.. ifan jadik good boy tau..

Nordiana berkata...

sian irfan, lame die tunggu abang online. sampaikan die baring kat peha diana tunggu abang.. bile diana ajak tido die dok cakap 'papa..papa...papa..' bile diana kol kang abang bzzz jer. last2 ifan tertido gak..

pastu diana tengok kat fesbuk abang ade je.. :( ok pulak line abang time tuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...