SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 19 Mei 2010

Papa...Irfan Dah Pandai Makan Sendiri

Papa...

ari tu kan mase irfan ikut mama g seremban, mama ade singgah kehepci kat hentian seremban tau papa.

ari tuh kan papa mama makan 'pinggan ular' alaaa yang ade ayam due ketul tuh, pastu ade kentang yang campur2 dengan kuah tu.

pastu kan papa, irfan mintak kat mama kentang lenyek tuh. ifan tuke tau papa. Irfan dah pandai suap sendiri tau papa. tak caye cube papa tengok nih..

ni irfan nak suap ni papa, aaaaaaa....


aaauuuuummmm..hmmmm, cedap papa..pandai tak irfan suap sendiri papa.


yumm..yum...yummm...tedapp papa....


mama buh kentang kat irfan manyakkk papaa... irfan tukeeee....


hmmmm...pandai kan papa irfan makan suap sendiri...mama cakap irfan goood boyyy , mama ckap kenyang mama makan ari tuh. sebab irfan gooood boyy makan suap sendiri papa.

hihihihi

cayang papa...irfan.

-mamairfan-

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alahai tomei nyer anak papa mkn sendiri.. tp still jgak nak mkn pakai tangan kiri.. hantam je lah ifan..

Nordiana berkata...

hahahaha, tau takpe. diana dah tukar pakai tangan kanan pun die tetap alih pakai tangan kiri gak..hiks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...