SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Isnin, 28 Jun 2010

Irfan 1 Tahun 11 Bulan

Abang..

gamba-gamba ni diana amik mase malam irfan 1 tahun 11 bulan..hehehe..pandai dah skang ni anak abang bergaye time bergamba. tak caye meh tengok nih..


ni mase mule2 die nampak diana pegang hp nak on kamera...mule2 die poyo dulu..hahaha..

hohoho..lepas tu tengok lah..bile diana cakap senyum, senyum...terus die posing silang tangan hahaha...entah mane ntah die belajar bergamba macam tuh...adoii laa...


dah bergamba silang tangan, siap buat memek muke lagi tu...tapi tangan tatappp jugak nak silang....hahahaha...


tengok la abang...kemain senget benget lagi badan die nak bergaye time bergamba...adoiiilaaa..anak..anak...


bile diana suruh senyum...kemain lagi die dok tunjuk gigi...hahahaha...mase malam die 1 tahun 11 bulan ni kemain manje lagi die ngan diana tau abang..asyikla nak berkepit 24/7 jam ngan diana...asal kelibat diana ilang jer..mule la mengagau carik diana...diana g termenung pun dio duk tertungguk depan pintu jamban tu sambil nunggu...

sambil nunggu tu sambil nanges dok cakap nak nyenyen....nak nyenyen....adoilah irfan makin dah bosa makin menjadi2 betul manje die...hahahaha...

-mamairfan-

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

CAYAH LAH IRFAN.. MCM TU LA ANAK PAPA.. PANDAI BERGAYA.. BARU LA MACHO KAN DIK.. HOPEFULLY IRFAN AKAN MENJADI ORG YG SOLEH,DISEGANI DAN BERILMU TINGGI..

MOHAMAD - NAMA NABI
IRFAN - CERDIK
HAZIQ - PANDAI

BUKAN SAJE2 PAPA PILIH NAMA NI...

Nordiana berkata...

hmmm...aminnn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...