SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Sabtu, 24 Julai 2010

Apo Ko Buek Ni Irfan Oiii...

Abang...!!!

Tengok la ape dah anak bujang abang buek nih...adoiiila...macam ni tau...tadi kan mase diana tengah mandi nak semayang magrib, irfan duk kat bilik sorang2 sebab ayu takde di kuar kan.

Sebelum diana mandi tu diana pesan la kat irfan duk elok2 sume la kan, pastu diana g la mandi. Mase dalam bilik air diana dengar irfan dok senyap jer tau, takdela nak huk ke hek ker ape ker kan.

Diana dah pelik dah, so diana pun mandi la laju2 sume. pastu kan elok jer diana kuar dari bilik air...sekali kan...............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V


adoiii laa...betuah punye anak...tengok la abang, kemain lagi die dok tenyeh kat muke die lipstik diana. patutla mamat ni dok senyaaapp jer kat luar takde la nak protes ke sebab duk sorang kat luar, ghupenye dok seboook menenyeh lisptik diana. selalunye beriye die dok nanges suh diana bukak pintu. ni tak baik la ya hamat duk luar tu...padahallll....fuhhhh...


tengok la tuh, lepas diana dah jadi hulk dok bising kat die, die buat derk jer abang tau tak, tengok tangan die tuh, ha tu, tu, tak serik lagi tuh tangan dok seboook menggapai ape lagi entah nak buek main lagi...anak...anak...


ni la mangse kevandalismaan irfan tuh abang....jadi pendek dah lisptik diana die dok tonyoh kek mulut die...grrrrrrr.....

-mamairfan-

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha.. ifan.. apo la ko buek ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...