SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Isnin, 26 Julai 2010

Perasaan tuh..

Abang...

Tak tau la nape, 2, 3 hari ni hati diana ni asyiklah cepat nau terase. haihh...rase sunyi, rindu, penat, sedih, bla..bla..bla..bla...macam² rase sume ade.

skang ni bile diana g mane² mesti lepas tu diana akan rase rindu sangat kat abang. then lepas tu mulelah rase sedih. g kenduri kawen ke, g alamanda ke, g mane² je la, tengok orang lain dengan laki masing² sayu jer hati diana.

memang la diana leh buat sume urusan seharian walaupun kadang² diana rase macam nak nanges sebab kejap² g sane, kejap² g sini, kejap² g situ sume kene sendiri pastu kadang² kene buat keputusan sendiri. huishhh...series diana tak biase...


tapi memang la sume tuh bagus untuk diana, sekurang²nye diana boleh belajar sume tuh. tapi tu la macam yang diana cakap, kot mane² independent diana pun hakikatnya diana tetap seorang perempuan yang mempunyai perasaan 'semulajadi'
seorang 'perempuan'.


tapi hakikat yang nyatenye diana terlalu rindu sangat kat abang...really mean it...

-mamairfan-

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sayang.. abg yakin dgn awk.. awak just kene byk2 bersabo.. jgn diikutkan sangat perasaan tu.. abg takut nanti mkn diri plak nanti.. bukan maksud abg merindui abg tu satu bende yg salah.. tp mcm abg slalu cakap.. biar kita yg kawal perasaan tu jgn sampai perasaan tu yg kawal kita.. I miss u a lot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...