SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Ahad, 26 September 2010

Irfan Amik Gambar Mama

Abang...

pandai dah anak abang amik gamba diana tau....hehehe....ni sebab bosan nyer pasal la nih...diana tak tau nak wat ape sajer jela ajak irfan bergamba, tapi die tak nak pulak . kali ni die pulak yang nak ambik gamba diana...

meh tengok hasil irfan amik gamba diana...


mule2 irfan amik gamba mama macam ni tau...(kate si mama pada anakanda tersayangnyer)



alah irfan....tak nampak pun mama....takpe kite cube lagi yeh...(irfan kate ni testing jer dulu....hek..hek..hek)



hahahaa...kali ni dah nampak dah gamba diana, tapi diana terpakse la tundukkan pale sket...hehehe...ok ape kate kite cube lagi.....



ok...yang ni diana dah boleh angkat pale dah..irfan dah leh ejas dah...hahahaha...takpe terai lagiiiikkk irfan...( ceh... mama eh tak pueh hati lagi tuhh...)


haaaaa....pandai dah anak abang amik gamba diana...kan..kan..kan...ok la walaupun gegar sket....hahahaa..skang ni diana dah ade kamereman okehhh.....lalalalalalalaaaaaaaa....


haaaa...ni la kamereman tecik tuh...oopppssss...sowi papa irfan tgh cebokk korek idung jappp...hahahahaha


dah makin banyak dah kepandaian anak kite abang.... :))

irfan...nanti amik gamba mama ngan papa lak yeh....

-mamairfan-

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pandai nyer anak papa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...