SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Khamis, 30 September 2010

Lawan Karom la Pulokk..

Abang..


skang ni kelab sukan ofis diana tengah buat pertandingan karom...pastu kan nak dijadikan citer tetiber geng2 opis diana hanto la group, diana memang tak joinnn pun.. yela diana sedar diana tak reti main ponnnn...pastu nak dijadikan citer lagi...ahli2 group tuh ade yang tak dapat nak join...pastu nak dijadikan citer lagi kan..kan..( tak jadi2 lagi citer eh...:P) macam sayang la pulak nak disqualified jer kan...


pastu kan dengan secare tidak tersengajekan kann diana pun terjoinn la gantikan orang...( tengokk sanggup berkorban untuk unit neh..:P)


dannnnn...2 kali game dah... diana telah kalah dengan jayenyerrr......


yea diana tau abang nak gelakkan diana kan...gelak laa...gelak la..gelak laa...nanti abang tido sorang...diana tido sorang...huh...(ceh..tetiber jer...:P)

-mamairfan-

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sayang... jom lawan karom dgn abg nak tak... hehehe..


-papairfan-

Nordiana berkata...

hamboiiiii.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...