SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 29 September 2010

Tersama la Pulak...Tapi Tak Terserupa

Abang...


ade la suatu hari tu kat opis diana g keje diana pakai baju ni tauuu...sekali ngan tudung warne biru pekat tuh.


pastu kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.................

?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
???


sekali tersame la pulak ngan cc kat opis diana...hadoiiii...memang series diana tak terperasaan time tuh...tu pun bebudak opis yang lain tegur..kate baju ngan tudung diana same ngan cc tuh..

pastu ape lagi kirenyer hari tu menu utama kutukan adelah diana ngan cc la...kate kiteorang nak g nasyid la...geng ape la...tu la...ni la...blah la...lalalala...la (sebenarnye tak ingat ape lagi yang dieorang kate sebab banyak sangat terima kutukan time tuh jadi urat otak diana mengambil keputusan untuk buat2 lupe ape yang dikatekan..hahahaha)

hehehe..tu jer nak ngadu....(ngade kan..)

love u..

(p/s: time nih ade buat makan2 sket kat opis diana..tu yang abang tengok posing sambil pegang makanan tuh...hehehe)

-mamairfan-

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tu maknanya nak kono boli baju lagi la tuh... ermmmm..

-papairfan-

Nordiana berkata...

wahhh...pandainyer abang..nanti belikan yeh...hihihihi...mekacihhh sayangg...

Amirah Yusof berkata...

hik2..suweetnya

MAPPIAU berkata...

amirah,
nak gule2 ker? hehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...