SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Isnin, 18 Oktober 2010

Bertuahnyer Badan



Abang....

Bertuah rasenye badan bile tengokkan peel anak abang ni tau...(sambil tarik napas dalam2) abang nak tarik napas same2 pun bleh jugak...meh tarik same2 meh.... :P


Aloh...aloh...sebokkknyer budak tecik ni yekkkk (sambil tarik napas lagi dalam lagik)



Dengan mulutnyer penuh dengan nasik dengan seboknyer nak basuh pinggan (oh bertuahnyer badan dapat anak bujang rajin ) *tak lepas lagi tarik napas nih*




Alahai rajinnyer anak bujang abang ni tolong basuh pinggan yea...



mmmphhh...mmmmphhh....*sambil menahan angin kentut* huarrggghhhh...takde maknenyer okey die nak tolong sangat basuh sangat pinggan tu...lebih main air je tau budak nih...sampaikan kecut2 tangan die main air tu tau...grrrrr...tu nasib baik balut baju die ngan towel...kalau tak memang lenjun la haih....


adoiila...kalau tak buat macam ni memang alamatnyer sampai 2 3 jam la nasik die tak abis2 okeyyyy....*ketap gigi*



-mamairfan-

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ifan.. ifan.. good boyyyy...

-papairfan-
cairo, egypt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...