SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Sabtu, 16 Oktober 2010

Citer Irfan Lagi



Abang..



uuiiyaiii, anak bujang abang kan skang ni kemain melasak la hai. ade jer tiap2 hari idea die nak buat main tau.


orang lain elok lepak2 tengok tv duduk kat sofa, die takkkk kot mane2 pun mesti die lagi lain dari yang lain okey. Tengok ateh ape tuh die berdiri sambil tengok tv.



Agak2 dah bosan die berdiri atas coffee table tuh die beralih tempat pulak. Nak tau die buat ape plak pas nih ??. ha meh cekidaut.


Dari luar die beralih pulak ke bilik. Memanjat la pulak....haihhh...agak2 die dah bosan dalam bilik, die kuar balik ke hall tau. Nak tau lagi ape pulak pas ni die buat ?? cekidaut lagi meh. :P



haaa amik ko, satu bekas permainan die dilambakkan. Kalau kuar satu2 tak puas okey main. Kasi tonggeng sume baru cukup syarat gamaknye. Mama eh juz tarik napeh dalam2 yo lah.


Tapi kan kot macam mane pun die buat "peel" die tuh, diana tetap rase bahagie dan bersyukur sangat dapat tengok perkembangan die membesar depan mate dan sihat :). Dan sekurang2nye terubat jugaklah rindu diana kat abang selame abang keje jauh nih.

Mudahan Irfan membesar dengan sihat dan sempurna :))


-mamairfan-

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ya rabbiiii.. ifan.. ikut ko la nakk.. janji ko sihat jgn nak sakit2 mcm dulu... papa rindu sgt2 kt ifan n mamairfan..

-papairfan-
cairo, egypt

Nordiana berkata...

baru abang tau peel anak abang :P huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...