SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 6 Oktober 2010

Sumbangan Iteewwww

Abang....

hari jumaat ni kat opis diana ade makan-makan dan makan lagi la...:P untuk jamuan hari raye HQ kat opis pulak...(naseb baik la raye sebulan je yek...)

untuk jamuan hq opis kali ni setiap bahagian kat opis ade buat pertandingan booth makanan yang terkreatif, tercantik, ter...ter..ter....macam2 lagi la...

so..bahagian diana nak buat booth konsep traditional katenyer...jadi sebagai seorang staff yang amat memahami kehendak bahagian (wahhh...statment masuk bakul pastu tak angkat2 dah... :P) giteewww...jadinyer...diana menyumbang neh....


yeaaa...bende alah nih dari setart kite beli sampai la skang ni tak penah2 nyer bergune...beli jer yang berienyer....:P...motip beli...tidak la ku tahu kenape...rumah orang lain sampaikan dah 3 4 5 kali tambah minyak tanah dah...umah kiter..??? pakai lampu suluh sajork sudahhh...:P


nak tau mcm mane ghupenyer booth bahagian diana nanti...hehehee....diana pun tak tau lagi camner...nanti dah tau...diana tunjuk yeh kat abang...


p/s: doakan supaya diana dapat mentenkan berat badan skang ni yeh...huhuhuhu..

k la...tata...

miss u...

-mamairfan-

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nak buek camno.. kek putarajaya takdo jual minyak gas...


-papairfan-

Nordiana berkata...

alasan la sangattt....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...