SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 1 Disember 2010

Tak Sie2 La Kan..

Ingat tak aku ade citer yang betape beriyenyer papairfan mengajo anaknye main boling. Tak ingat la tuh :(, takpe lah klik je la sini haaaa :P. Berkat bapak eh beriye ngajar anak eh tu kan tak sie2 okeh. Tak caye meh tengok meh hihihihi.


video


Hohohohoho kemain lagi budak ni tau, tak dapat main boling betul2 bola sepak die pun jadi jugak buat bola boling ahahahahaa. Siap ngan gaye tuh.. tak tahannn, tak sie2 kan bapak eh beriye ngaja ari tuh hehehehee.

-mamairfan-

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...