SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Selasa, 2 November 2010

Goollll...Goooiiiii.....

Tengah aku sedang leka di ulit sabun mandi (yea time tengah mandi nih) tetiber aku dengar GOOOLLLL......GOOOIIIIIII....dalam hati dah felik2. eh eh ade lawan bola lagi ker malam nih. rasenye N9 lawan kelate dah abis dah. huhuuhu, muskil..muskil...


takpe masih lagi aku meneruskan sapuan sabun....ok, lepas dah setel mandi, siap2 sume masih lagi dengar GOOOLLL....GOOIIIIII....tapi kali ni makin dekat dan jelas okeh....


terus aku kuar bilik....tengok2....


laaaaaa......main ps2 ghupenyer si anakberanak nih.....si bapak: GOOOOLLLLL....si anak: GOOOOIIIII......adoiiilaaaa....


bagusla bapaknyer ajor la si anak tuh bermain ps2 yer...pastu nanti bile bapaknyer dah balik lubnan balik....terkial2 la si omak eh nak bukak menatang ps2 ni kang.....series okeh aku tak retiii....adoiiila.....dah la si anak nyer tak makan saman.....huh....


aku kene start doa dari skang ni biar si irfan ni nanti buat2 lupe nak main game nih....fuuuhhhh....


-mamairfan-

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sedihnyer.... mlm last bersama anak tersayang...

-papairfan-

MAPPIAU berkata...

:((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...