SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Jumaat, 5 November 2010

Heppi Besday PapaIrfan....







Hari ni 05112010 hari jadinyer papairfan yang ke........err....yang kee.....hehehehe....tak kisahlah bape...walaupun umur makin bertambah tapi abang tetap mude kat hati diana...hehehe...


tahun ni tak macam tahun2 sebelum nih....tiap2 tahun mesti aku akan sambut hari jadi papairfan tak kire la secara besaran atau kecilan....tapi tahun ni....nak wat camner takde rezeki aku nak sambut besday papairfan....


papairfan juz cuti sampai 3hb jer....cepat 2 hari...sedih memanglah sedih...yelah tak dapat nak sambut hari lahir yang tersayang bersame2 kan....papairfan nun jauh kat negara orang.....hurmmm...:(



Abang....


diana doakan semoga abang sihat sentiase dan dimurahkan rezeki.....


diana doakan semoga sentiase dipermudahkan segala urusan tak kiralah kat mane abang berade...


diana doakan semoga dipermudahkan untuk abang menjadi papa yang terbaik buat irfan....



diana doakan semoga dipermudahkan untuk abang menjadi suami yang terbaik buat diana....




sesungguhnyer abang adalah papa yang terbaik buat irfan dan suami yang terbaik buat diana selamenyer.... :))


walaupun jarak menjadi pemisah kite sekarang nih....tapi cinta dan kasih sayang diana tetap teguh untuk abang....


SELAMAT HARI LAHIR SAYANG....LOVE U SO....MUCHH...


-mamairfan-

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MEKASIH SAYANG... SEMOGA JODOH KITA BEKEKALAN HINGGA KE AKHIR HAYAT.. AMIN..


-papairfan-

MAPPIAU berkata...

aminnn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...