SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 10 November 2010

Ingat Mama Jer Ke Pandai Layan Internet ?? Irfan Pun Tau Jugak Tauu....



hahahaa....tajuk nak panjang2...yea skang ni irfan pun dah pandai layan internet tau.....siap tak nak aku temankan....die nak buat sendiri okeh...

kemain kusyuk lagi die tauuu....



eceh....poyossnyer....nak carik ape tu irfan oiiittt....


hamboi...hamboi....hamboii....bujangnyer anak aku.....hahahahaaa....pandai sangat la tu menaip....hisshh....



haaaa...hambik ko....payah sangat duduk tak sampai kan...siap berdiri2 lagi ko....hahahahaa....


alahai...anak...anak...



-mamairfan-

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tu dia nak wat video kol dgn papa dia la tuh... rindu kt papa yea...


-papairfan-

MAPPIAU berkata...

alolololo.....mama die pun rindu kat papa die jugekk...hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...