SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Isnin, 8 November 2010

Irfan dan Katak Giler



Kalau tak silap video ni bapak eh yang amikkan...time bapak eh tengah cuti ari tuh....jadiknyer bile bapaknyer dah ade kat umah makenye ape yang si anak tu nak bapak eh ngikut jelah kan...anak bapakkk..... (sila ikut slang macam citer p.ramlee anak bapak tuh)


kalo ngan omak eh kang kalo irfan nak mintak ape2 die kene dengar suare halilintar kuar dulu....tu pun belum tentu boleh dapek lagi...hahahahaa....



jadinyer sibapak layankan si anaknyer ni yang nak tengok youtube si katak giler nih.


*alaaaaa....kene sengetkan pale la yeh...serius aku tak gheti nak betulkan...hek..hek..hek..

video



adoiila...kemain lagi si anak berjoget bagai ikut si katak giler tuh...hahahahaa....



anak...anak....



-mamairfan-

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tp sedih tak dapat tgk dia membesar dpn mata... iskk. iskk..

-papairfan-

MAPPIAU berkata...

dun worry sayang...nanti diana update slalu pasal irfan yeh...love u..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...