SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Ahad, 21 November 2010

Kemaruk Sangat Tengok Upin Ipin Kan....Hambeekk


Hari ape ntah aku g alamanda, lalu depan kedai cd pastu termasuk la ke ke dalam kedai cd tuh. Pehtu tertengok2 la cd2 kat dalam kedai tuh. Pehtu terbeli2 la plak cd2 nih haaaaa :P


Pin Pin !! toi toi toi. Ahahahaa ni sume penangan irfan la nih, tiap saat mintak bukan cd upin ipin. Ni pun die nampak gambar cd upin ni terus irfan cakap "haaaaa pin pin toi toi toi". Ahahahaa adoiila anak aku.

Pehtu dah tiap saat mintak bukak cd nih, manjang la asyik ulang citer yang same jer, aku pun dah naik muak kekdahnyer nengok citer yang same (eh omak eh pulak yang hover nak tengok tuh). Jadinyer aku sambar sekali 3 cd tuh haaa.

Dah hari minggu ni pun takde buat ape kan. Jadinyer aku pun sekali la jemaah tengok cd upin ipin nih ngan irfan...muaahahaa pin pin !! toi toi toi. *winkwink*

-mamairfan-

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nanti papa blk papa belikan lg 10 cd citer pin pin yea..

-papairfan-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...