SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Selasa, 16 November 2010

Naanakk....Naanakk....


Nila sebab muasabab nape asal pagi jer aku liat giler nak bukak mate, asal liat nak bukak mate jer mesti pagi :P. Pehtuh biler kat opis asyiklah sangap sampai nak rabak2 mulut.


Nak kate papairfan yang kaco mustahil la kan, die dah tentu2 jauh. Haa... nak tau nape meh saksikanlaaaahhhhh... :P


video


Adeh, kemain lagi la budak ni haih. Kite balik yang kene marah kek die tau. Adoiila, lagi2 pulak skang ni irfan memang kemaruk tengok cd citer upin ipin. Lagi la lambat die nak tido, tiap saat mintak pasang cd "pin pin".

Jadinyer sebagai mama yang menyesali mithali giteww kan, haruslah omak eh relakan saje temankan anaknyer layan cd. Walaupun time layan tuh mate dah macam ibarat ade 3 kampit beras 10kg tergantung kat mate tuh.

Tapi kan kalo bapak eh ado kan, pandai pulak irfan ditidurkan tidur awal tau Eh... :P.


-mamairfan-

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ifan dah menjadi peminat fanatik upin dan ipin.. hahaha.. nanti ifan 3 tahun papa belikan mini superbike plak yea..

-papairfan-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...