SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Selasa, 9 November 2010

Pandainyer Irfan :)

Tiap2 malam sebelum tido memang 1/2 jam sebelum aku krohkrohkroh aku akan layan irfan dulu....camne aku ngantuk skali pun....aku akan tetap tahan jugak untuk layan irfan borak2 atau guling2 atas katil...


yela....pagi2 mase irfan masih tido lagi aku dah zaaassss g opis...pastu lewat petang baru balik...pastu balik2 masak2 pulak....jadinyer dalam satu hari tuh mase ngan irfan kejap jer :(


tapi aktiviti ini berlangsung hanye ketika papairfan takde jer pun...bile papairfan ade disisi.....haaaa...lain la pulak aktivitinyer kan....hek..hek..hek...time tuh irfan pun manjanglah kene tido cepat jer pun..... :P huahuahuahua......eh..takdelah... kadang2 je irfan kene tido cepat....(eceh..nak kaverline pulokkk...)


jadinyer malam tadi nila aktiviti kami anak beranak sebelum tidoq...

video

hahahaha....tang leher tu tak menahan nak sebut.....sebelum2 ni memang penah tanye irfan mane idung mate bagai sume...tapi die tak 100% tunjuk sume tuh betul...kirenye masih dalam proses pengingatan lagik....tapi kali ni aku rase macam....ooohhh....vanggenyer.... anak aku boleh ingat sume2 tuh....alahai....serius tersentuh hati keibuan aku....

memang lepas2 tu aku tido senyum sampai tinger jer tau....:)

-mamairfan-

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pandainyer anak papa.. so sweet...

-papairfan-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...