SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 10 November 2010

Part III – TUGAS BERMULA



27 April 2010... Transfer Of Authority (Acara serah terima tugas) telah berjalan seperti yang telah dirancang.. tugas aku sebagai Battle Capt pun bermula dgn penuh cabaran.. sebenarnya tugas aku kt Lubnan ni adalah berkaitan dgn perancangan operasi dan sedikit pasal perisikan.. tugas2 lain adalah RAHSIA.. demi keselamatan maklumat.... tp yg paling tak bestnya bila ada lawatan.. secara otomatik aku akan buat taklimat.. aduiyai.. baru 2 hari duk sini dah ada lawatan Timb Menteri Pertahanan.. dia dtg sini pun utk melihat keadaan sebenar kt bumi Lubnan ni.. dan Yang Berhormat telah bersetuju utk memberi sumbangan kompleks sukan utk anggota MALBATT ini.. alhamdulillah..

Timb Menteri Pertahanan.. sempat lg pakaikan pangkat utk anggota MALBATT 2..

Masuk paper Utusan lagi tu... hiiikkss.. banggo satu kpg..

Best woo.. gambo masuk paper... hahahaha..


Selang 2 hari je.. kitorg kene organise sukan plak.. karnival sukan antara MALBATT, MALCON dan juga kedutaan Malaytsia di Lubnan.. dah la kojo aku pn duk berterabur lg aku plak dah kono training volleyball.. cam biasak la hero volleyball.. salah satu sukan peberet aku..

MALBATT 2 vs MALCON V

mlm tu plak aku telah ditugaskan utk membuat persembahan.. biasakla.. artis..

Line Up MALBATT Akustik band...

Game utk karnival sukan tu kitorg menang besar dlm game semua game.. Komander aku punye la suke.. Lpas2 tu je dia trus cakap pasni kita lwn Tim Volleyball dari Indon plak.. alamak.. dah la diorg tu semua nasional player.. ahhhh.. redah je la..

MALBATT 2 vc INDOBATT



Kitorg kono blasah dgn Tim Indon ni.. mau tidaknyer.. diorg semua Nasional Player.. mmg la.. tp aku ttp berpuas hati dgn komitmen tim aku yg mampu memberi tentang pada diorg...

Mesti korg tertanya2.. ni g porang ko g main sukan... Ni la dinamakan mengisi masa lapang dgn aktiviti sukan.. kalu tak mmg bosan gilo beb duk sini.. lagi tension...
Ok lah... kita akan bersama lagi dlm next episod.. adios...



-papairfan-

3 ulasan:

MAPPIAU berkata...

kat opis diana nanti ade lawan bola tampar...kalo terer.. meh la bertarung...muahahahaa.....

Tanpa Nama berkata...

ecehhh.. ada yg jadik lauk plak kang... hahaha..

-papairfan-

MAPPIAU berkata...

blueeeekkkk....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...