SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Isnin, 15 November 2010

Part IV Jalan-jalan ke Sektor East. vol 4

Ehhh.. lorr.. dah abis rupanya siri g jalan kt sektor east ni.. pas abis melawat kt penjara Khiam tu.. kitorg pun g minum2 sambil pekena ayam golek Lubnan kt area tu jgak la.. then trus chaw blk ke Kem Tibnin..

Ermm.. kira siri lawatan aku yg pertama ni amatlah berpuas hati.. tima kasih pada timbalan komander aku yg sudi bwk aku g jln2 kt sini.. kalu tak tu mmg ibarat katak di dlm kubu la jawabnya.. lpas ni ada mcm2 acara dan pengalaman aku yg menarik untuk aku kongsi bersama sepanjang di bumi anbia ini.. insyaallah.. peace no war.. adios..



-papairfan-

2 ulasan:

MAPPIAU berkata...

dah2 g keroje balik...hihihi :P

Tanpa Nama berkata...

uikk.. ni part time je la..

-papairfan-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...