SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Sabtu, 20 November 2010

Part Part Siku Lipat...

Ermm... smlm tu takde idea tu lawak je.. bkn apa coz tahap kemalasan aku utk uploadkan gambo tu teramatlah tinggi.. so, ari ni aku gagahkan jua.. hehe.. Sebeno nyer aku nak critakan pasal friendly game lagi dgn INDON.. kali ni diorg plak tuan umah.. diorg ofer game volleyball, futsal, pingpong, sepaktakraw dan badminton.. seperti biasak.. aku akan menumpukan perhatian terhadap game volleyball..

Masa on the way nak g sana tu.. kira kem INDOBATT ni terletaknya di Sektor East.. aku pun kompius gak apasal masa aku g Sektor East ari tu aku tak jumpa kem diorg ni.. rupanya diorg ckp kem ni tersorok skit.. aku dah membayangkan yg kem diorg ni kompom selebet.. tp sangkaan aku meleset.. rupanya.. diorg ni mmg kreatif dlm lanskap..

Korg tgk la burung garuda yg diorg buat tu.. hebat woo.. aku cam tak caya je yg diorg bleh wat sendri dlm masa kalu tak silap aku 1 bln je..


Sebenarnya mmg byk Lanskap kt dlm kem ni tp yg menarik perhatian aku ialah Lanskap ni la.. sbb kata2 kt lanskap ni mmg unik.. ' Beginning With Smile For Peaceful Lebanon'


Masa game plak.. kitorg memberikan saingan yg sengit pada tim INDON ni.. ye la.. ari tu kiorg dah kalah.. kali ni takkan nak kalah lagi kan.. so, lawan ttp lawan beb.. tp... kalu tgk diorg punye skill.. jauh beza... tgk la mamat ni lompat.. tinggi giler..



Turn aku plak nak spike... asik korg je...


Tapi.. mmg nasib tak menyebelahi tim kitorg.. semua set kalah sipi2 je.. apa bleh buat.. nasib badan.. tp satu lagi pujian dari Komander aku coz tim aku menunjukkan peningkatan prestasi yg mendadak.. dia mmg kagum tgk kitorg main..


Ni la tim yg bakal menyengat...


Secara overall.. game futsal kitorg menang, takraw kitorg menang, pingpong pun menang.. badminton dgn volleyball je yg kitorg kalah.. takpelah.. nama pun freindly game.. tujuan game mmg utk saling berkenalan dgn rakan2 serumpun disamping mengeratkan silaturahim sesama anggota..


Anyway.. Majulah Sukan Utk Negara... peace no war... .. adios...


-papairfan-

2 ulasan:

MAPPIAU berkata...

eh, burung garuda tu dah macam yang kat langkawi tu yek. Terer nyer.

Tanpa Nama berkata...

Skit lebih kurang la.. beso dia pun sama..

-papairfan-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...