SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Khamis, 11 November 2010

Rajinnyer Anak Mama :)


Selalunye petang lepas abis keroje sampai2 umah jer memang aku akan terus masak.....sebab aku memang amik dinner before 8...tiap kali aku memasak jer mesti akan ade pembantu yang tersangatlah rajin (nak menyebokk sebenarnye yang lebih) selalu tolong tau....



ok memperkenalkan pembantu aku yang super duper rajin iteww....halamakk...golap lak...jap jap....






ok..ok...semule yeh....memperkenalkan pembantu aku yang teramat la rajinnyer (nak menyebok sebenarnye) Mohamad Irfan Haziq namenyer....masih singgle dan available....muahahahahaa....

ooo....nak tolong mama tumbuk gune lesung batu yer....ok...ok....

disebabkan asal tiap kali aku nak masak jer asyiklah kene bergaduh dulu dengan anak sendiri sebab nak rebutkan gune lesung batu...jadinyer terpakse la aku membeli due tau lesung batu nih....yang kecik irfan punyer...yang besau mama punyer yea...hik..hik..hik...


ok..sebelum kite memulekan sesi masak memasak...ape kate kite berkenalan dengan lebih kenal lagi dengan pembantu ku ini yea....ahahahahaa.....

video

wakakakakaka....adoiila irfan....kemain lagi ko yea...beriye2 sungguhla tumbuk.....oohh...yang irfan tumbuk tuk hanyalah kulit lobak yea tuan2 puan2...kang ade yang ingat cili lak kang....terus aku dapat title dera anak plak nanti.... :P tidaksss yea....


selepas 1/2 jam berlangsungnyer sesi masak memasak...irfan semakin mengganas dengan menyepah yang lebih dari membantu...lalu ape lagi berguruh gempitalah suare si emaknyer menyuruh anaknyer pergi mandi...

lalu si anak pun mencicit2 la berlari menyelamatkan diri terus masuk ke dalam bilik ayaq....sebelum guruh bergempita lagi hahahahaaha.....


tapi jangan ingat si anak akan sudah sampai di situ saje yer....


haaaa....lepas dah siap2 mandi.....gigih tuh tolong mama bersihkan dapor pulakkk....huhuhuhu....verytherajin tau...ini budak.....


bak kate papairfan.....nilah penyeri hidup namenyer :))


-mamairfan-

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tu nak tolong mama masak yea... rajinyer anak papa..

-papairfan-

MAPPIAU berkata...

papanyer rajin tak tolong mama masak...hihihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...