SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Selasa, 16 November 2010

Selamat Hari Raya Aidil Adha


Kami sekeluarga nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha kat korang sume yang menyambutnye esok yeh. (aci la yeh pakai kad raye mase raye puase hari tuh :P)


Mane yang dapat balik 1/2 hari hari nih (tsk...tsk..tsk aku tak dapek :() selamat pulang ke kampung la yeh. Berhati2 mase drive or naik bas or naik moto or ape2 jelah pun pengangkutannye yea.


Nanti bile dah sampai kampung tuh mesti rambang mate korang ngan lauk pauk raye kan. Haaaaa...ingattt...terlajak perahu boleh di undur, terlajak makannn....haaaaa aku tak tau yeh (eh ni bukan peringatkan untuk diri sendiri ke ? muahahaha)


Berhenti makan sebelum kenyang yea...cewahhh (ingatan untuk diri jugak lagik nih hihihi)


Aku jugak nak mohon maaf kalo selame dalam mappiau ni ade cirite2 kiteorang yang buat korang terase hati ker, terbosan ker, terntahapehape ker...ter..ter..ter..eh ape2 jela haih...jadinyer aku dan papairfan mohon maaf zahir je yea :D.


Papairfan kek lubnan nun dah raye dah hari nih huhuhuhu. Dieorang awal satu hari dari Malaysia. Dan tahun ni untuk pertame kalinyer aku ngan irfan tak dapat beraye same ngan papairfan :(. Takpelah walaupun die jauh di mate, tapi kat hati aku papairfan tatapppp dekat jer :D.


kepada papairfan, diana ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha (sempena name abang nih) maaf zahir dan batin yea sayang... :)

-mamairfan-

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA SAYANG.. WALAUPUN JAUH DI PERANTAUAN NAMUN ABG TTP DI SAMPING SAYANG.. ISKK. ISKK.. SALAM DARI BUMI ANBIA..

-papairfan-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...