SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Isnin, 8 November 2010

Tepuk Dade Tanye Selera

Tempat Kejadian: Dalam Kete ketika hendak Paking Kete kat Alamanda

Mase Kejadian: Tengahari waktu nak menkedarah

Tarikh kejadian: tidak la ku ingat....:P



aku: nak makan kat ner nih ??


papairfan: mane2 la...ikut awak la...


aku: alaaaa....betul2 la...cakap jela nak makan kat ner.. diana ikut jer...tak kisah....


papairfan: hurrrmm...entahlah no idea la....ikut awak la...abang tak kisah.....(uissh...ni boleh menimbulkan kemarahan nih....hahahaaa)


aku: eeeiii.....abang cakap jela....nak makan kat ne...diana ikut jer....diana pun tak tau nih....


papairfan: *tepuk2 dade* pastu *tepuk2 dade lagi*


aku: ????


papairfan: tepuk2 dade lagi


aku: ape nih....!! (hahaha dah start nak amukss.....)


papairfan: tengah tanye selera la nih nak makan ape.....jap abang tepuk dade lagi...(sambil tepuk2 dade)


aku: erkk...


adoilah....sempat lagi tu die buat lawak antarabangse lubnan die tuh....dan akhirnye selera die mencadangkan supaye kami menkedarah di KFC sajork....hahahahaaa.....


but it's a sweet memories...:))


-mamairfan-

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nasib baik tak kono sakit dado...

MAPPIAU berkata...

eceh...:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...