SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Sabtu, 27 November 2010

Zaman Dah Berubah Batu Kikir Pun dah Maju.....ngeh ngeh ngeh


Batu Kikir pun dah maju weeiiiiiii...(ahahahaa giler sengal nak promote kampung sendiri). Sampai kampung malam tadi terus terai berukband celecom.


Sekali terai2 waaaaaaaaaaaaaaaa 3G koooo. Laju gilos internetnyer, terus aku rase teruja weiiii (ceh, padahal tempat lain dah lame maju la diana weiiiii) fedulikkkk hahahahaha. Tu yang status kat FB jadi teruja gilos tuh muahahahaa.

Mokacih la kat celecom sebab adekan 3G kat kampung den ni haaa. Di tambah dengan keadaan aku ngan papairfan yang memang berhubung menggunakan khidmat talian internet ni, amatlah aku menghargainyer.


I luv Celecom !! (ceh tetiber :P) lalalalalalalalaa.

-mamairfan-

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

baru la bleh chatting dgn video kol dari kpg kan... kalu tak asal ujung minggu je dah terpaksa menahan rindu...

-papairfan-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...