SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Isnin, 13 Disember 2010

ABC.. CENDOL.. ABC.. CENDOL..


Cerita pasal Egypt dah pun tamat.. crita masa aku cuti kt Malaysia bersama yg tersayang pun mamairfan dah crita dah.. so, aku nak crita apa yg berlaku kt sini plak.. Masuk hari ni dah 2 hari dah ujan lebat.. hari pun dah semakin sejuk.. suhu skang ni 7 darjah selcius..


dah la aku ni jenis tak tahan sejuk.. aduiyaii.. masa aku duk kt opis td.. tetibe je bdk aku jerit.. salji2.. apa lagi.. kelam kabut la aku kuar.. Ye la.. melayu sorang ni mana penah tgk salji (termasuk la aku hihihi..) sampai kt luar aku tgk ni bkn salji tp hujan ais...



Ais kepal.. ni tinggal nak buh air gula merah dgn susu je ni... (tetibe plak rindu nak makan cendol pak mertua aku.. peberet aku tu..)


Walaupun ais.. tp dia punyer seronok tu mcm dah mcm salji dah.. seronok beb.. sampai kebas2 tangan aku.. main ais..



Dah puas main baling ais kt org.. pastu semua menggelupur masuk opis sebb sejuk.. pastu semua pakat kerumun heater.. hahaha.. lawak betul la.. Ais yg ada tak lama.. dalam 45 min je.. pastu terus cair.. ermmm.. takpelah.. tu pun dah cukup seronok dah.. maybe 2 3 hari lagi snow turun la.. nanti bila snow dah turun aku upload kt sini kay.. anyway.. aku pun dah tak tahan kesejukan dah ni.. menaip ni pun dah rasa kebas jari dah ni.. Peace No War.. adios..

-papairfan-

5 ulasan:

nazirulhazwan~ berkata...

mane dpt ais kepal ni??suh abg ABC buatkan ea??

Amirah Yusof berkata...

bestnya,,

MAPPIAU berkata...

nazirul,
hohoho mane nak cekau abang abc kat lubnan tu weih...hahaahaha..abang kebab banyak lol :P

MAPPIAU berkata...

amirah,
papairfan best la dapat tengok kat sane..mamairfan jer tak best dapek tengok dari sini je la pun haa :(

Tanpa Nama berkata...

caution: kalu datang sini..kepada sesiapa yg tak tahan sojuk kene la pakai baju lapan blas lapis.. hehehe.. eh, ari tu mmg kitorg ada wat ABC tau.. mmg best.. tgh2 sojuk mkn ais.. gilo boto..

-papairfan-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...