SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Khamis, 2 Disember 2010

Banyak Tanya Betul !! (memang banyak!! adeh..)


Waaaa tetibe aku kene tag okeh. Takpelah meh kite layan tag meh, duk dekat2 skit meh panjang ni haaaa :P.

Person who tagged : Siti Safiyyah ni haa

Starting time :09:10 PM

Name : Diana boleh, akak d boleh, anty d boleh, datin d punn boleh gakk :P

Full name : Eh nak name penuh pulak hmm..jap tengok ic jap hah okeh Nordiana Yahya (hohohoho best tak name i ??) *muntah*

Sibling(s): 4 jer cukup mak aku dah tue okeh

eye colour : Alaaaa...malehnyer nak bangun tengok cermin

Shoe size : 6 kiut kan? *pangggg*

Height : tak la tinggi tak la rendah pun 160 agaknyer la :P

What are you wearing right now : halamak...kantoiii... singlet ngan short je nih haaaa ish.

Favourite number : aku memang tak penah ade feveret nombor okeh (sebab time xzam slalu fail matematik lorr apesal ntah)

Favourite drink : Sume air yang sedap aku bedalll

Favourite month : hehehe yang ni aku suke alkonpemlah bulan 7, bulan tula aku lahir, bulan tu jugak la aku kawen, (motif: time ni la nak tengokk laki aku korek tabung nak beli 2 hadiah skali muahahaha)

Where do you live : Putrajaya

Hair : kejap2 lurus kejap2 ikal kejap2 macam pontianak baru bangun tido

Favourite breakfast : ape yang ade aku bedal jugakk (rezeki jangan ditolak kan..)


Have you ever

Broken a bone : Setakat ni tak penah lagi issh mintak dijauhkan la haih.

Been in a police car : ni ape kes nih nak masuk dalam kete polis pulak nih

Fallen for a guy/girl in a short period of time : tak bleh bagi tau..kang kantoi aku ngan papairfan kang :P

Fallen asleep in school : Uiihh aktiviti peberet tuh lebih2 lagi time cekgu sejarah (mintak2 la cekgu sejarah aku tak bace nih)

Broken someone's heart : errrr..tak yah jawab bleh tak?

Cried when someone died : aku ni ratu nanges weiii

Swam in the ocean : penah...tapi pakai kaki la

Sat by the phone all night waiting for someone to call : tiap2 malam okeh (ehem..ehem sambil jeling papairfan)

Saved e-mails : maksud ko macam mane nih?

Been cheated on : Banyaaaaaaaaakk kali


What

Your room look like : ish...tak yah la korang bayangkan (kang ade yang ketuk pintu umah aku malam2 jap g kang nih)

What is right beside you : irfan (die tengah menyebok ni haa)

What is the last thing you ate : nasi.. lauk ayam masak kari ngan sayur (mak aku masak tadi sebelum die balik sodapppp)


Ever Had

Chicken pox : sebab parut chiken pox ni la orang ingat kat dagu aku ade jerawat yang tak boleh hilang (ish kurang cun dah)

Sore throat : tiap2 hari sebab slalu jadi tarzan bile irfan start buat peel.

Stitches : penah ko... kat peha 5 jahitan skali aku dapat, pastu terus kulit aku jadi mati *tsk * (nasib baik papairfan nak bayar hantaran kawen aku dulu full tanpa diskaun :P)


Do You

Believe in love at first sight : percaye wei, papairfan tuh first love aku okeh hihihihi, dari aku tingkatan 2 start bercinte ngan die (gelennyar eh)

Like picnics? : suka..especially kat tepi laut ngan air terjun (sebab kalau dalam air boleh ringan2 ngan papairfan... eh).


Who

Who did you last yell at? : sape lagi irfan la...sebok nak tengok upin ipin tak habis2.

Who was the last person you danced with? : hahahaaha...tak penah deh haih

Who last made you smile? : irfan jugakkk sebab lepas aku marah die, die terus cium aku balik


Final Questions

What are you listening to right now? : dengar irfan membebel

What did you do today? : jenjalan dari belog ke belog hehehe

Are you the oldest? : yup tapi tak la tue mane pun :P

Indoors or outdoors? : indoors sebab boleh zzzzzZZZZZ


Last Person Who

You talked to on the phone ? : ngan mak mertua (sayang kan mak mertua aku ngan aku..ngeh ngeh ngeh)eh tadi ko kate last soklan dah ish.

Made you cry? : hari ni takdo lagik

You went to the mall with ? : hari ni tak g lahhh esok mungkin

Who cheered you up ? : Irfan la sape lagi kat umah ni haaa


Have you

Been to Mexico ? : dalam mimpi pun tak penah

Been to USA ? : jangan mimpi la haih


Random

Have a crush on someone? : jap aku tengok maksud kat google translate jap

What books are you reading right now? : jadah ape aku nak bace buku skang, aku tengah jawab tag ni kan?

Best feeling in the world? : lepas kentut :P

Future kids name? : oh aku tak pikir lagi nanti2 la eah

Do you sleep with a stuffed animal? : lagi aku tak boleh tido kang ade

What's under your bed? : ape ko nak sume ade hahaha

Favourite sport (s) : eh jap aku tanye papairfan :P

Favourite place : konpem la atas katil weiii (papairfan pun soka kan kan kan)

Who do you really hate? : mak aku cakap tak baekk benci orang...tak yah la eh

Do you have a job? : abis tu nak makan ape kalau tak koje

What time is it now? : 10.30 PM (yea aku tau lame giler kan aku jawab tak abis2, lain kali jangan tanye aku banyak2 :P)


With however long it took you to complete this, post as " banyak tanya betul!" and tag 15 people :

aku tag sorang je la yeh yana, penat giler dah otak aku ni hah. pheeewww....


-mamairfan-


7 ulasan:

Siti berkata...

waahh dah siap dah?cepatnya,, hehe. err kak D, nama saya tu double y lah bukan double f..hehe :)

MAPPIAU berkata...

siti,
eh yeke..aalala sowi yeh jap g akak betul kan :)

Tanpa Nama berkata...

ini mcm nak isi borang kawin je.. mcm nak mintak temuduga kojo pun ado.. hahaha..


-papairfan-

Hanis MY berkata...

salam kenal salam ziarah, terima kasih sudi singgah dan folo blog... menariknya jawapan kelakr pun ada hehe..comel

MAPPIAU berkata...

hanis,

salam kenal kembali...berkasih biar satu berkawan biar bermillion2 kan hehehe

anyways thanks jugak sebab sudi singgah sini :), eh awk folo kite jugak eah *terharu*

Tanpa Nama berkata...

Jelas ada banyak tahu tentang hal ini. Saya pikir Anda membuat beberapa poin baik di Fitur juga. Tetap bekerja, pekerjaan yang besar!

Tanpa Nama berkata...

Apa yang posting bagus. Saya sangat suka membaca jenis atau artikel. Aku bisa? T menunggu untuk melihat apa yang orang lain katakan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...