SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Khamis, 2 Disember 2010

Bile Dah Ramai...

Petang semalam mak ayah aku datang, saje jer jenjalan. Irfan kalo ade atuk uwan ngan paksu die alkonpemla memang di buat dek je la kat aku.

Kalau tak tuh manjang ngopek jela kat aku, tapi malam tadi nan adoooo aku serah diri bagi nyenyen pun die siap cakap "naaanak" (taknak). hoih...kemain ko kan.


Atuk uwan irfan sampai lepas magrib macam tuh, sampai2 jer terus mengadu kebulur. Nak masak alfemalas jadinyer ke kedai makan la kite yea. Lagi pun kat area umah aku ni ade satu kedai makan baru bukak, pehtu memang dah lame dah niat nak test g makan kat situ (ayat kaver mesti baekkk punyer yea :P).


Kiteorang g makan kat kedai Danau pinggiran ni haa. (ni mesti papairfan jeles nih, sebab die tak penah pegi lagi hiks)


Sampai2 jer terus order, aku amik set D tuh. Sebab banyak jugak lauk pilihan die lagipun RM95 jer, jimat pun jimat. hehehehee. Cume aku juz mintak tambah telur dadar jer satu untuk si tuan kecik irfan.


Orang sebok pilih order, die pun sebookk la jugak nak pilih adoiilaa. Yea tuan kecik pilih la, nak lauk ape yea dugong masak kicap kah?


Hah ! tu nak buek apo lae tuh irfan..


Aloh aloh aloh tetiber la pulak selesema yea... eeiiyaiii mengadesssnyer.


Masing2 kelaparan nak menkedarah :P.


Tengok la budak tuh, kemain jauh lagi kan duduk dari mama die. Mentang2 la ramai layan die memang tak hinggin deh die duduk sebelah aku. ish...ish..ish (dalam hati suke sebab senang nak melantak muahahaha)


Die dah start paneh vontot dah tak mau duduk diam.


Waaaaaaaaaaaaaa irfan sampai ke meja yea kaki ko..adoiilaaa....ko nak protes lapa sangat ke hape tuh?


Alalalala siannyer anak mama lapar sangat yea, haaaa makan makan..



Disebabkan kami sume kelaparan ya hamat, tak sempat deh aku nak amik gamba sume lauk2 yang aku order tuh. Asal lauk sampai jer masing2 terkam, asal sampai jer terkam hahahahaa. Bile dah burrrppp kenyang baru la ingat nak amik gamba. Alih2 tu jer yang tinggal hahahahaha.


Tapi oklah harge kat kedai nih, aku mintak tambah nasik (nampak nau sume lapau sangat eh) pastu telur dadar pastu tambah lagi satu jug air tembikai still jugak harge die RM95 untuk sume2 tuh. Jadinyer kekenyangan makan tu bergande2 lagi la kan lalalalalalalala.

-mamairfan-

4 ulasan:

Cik Eka berkata...

comeynyer irfan ni kak..hehehe...sian die lapo..tp kalo bebudak,bila dh ramai..mmg suka..eka ske kanak2..hehe

MAPPIAU berkata...

eka,

hehehhe...terima kasih, irfan comey eh (kembang dah idung akak :P).

Irfan kalau lagi ramai orang lagila die leka main hehehe..

Tanpa Nama berkata...

anak sapa... anak papa.... papa apa.. papairfan...

-papairfan-

MAPPIAU berkata...

papairfan,
eceh :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...