SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Jumaat, 24 Disember 2010

Contest Aku dan Kacamata

Ehem ehem dah lame rasenye aku tak join contest kan, haaaaaaa hari ni aku nak join contest okehhh hehehehe. hmmmmmmpppphhhh phewwwwwww (tarik napas dulu yea kengkawan :P)




Kali ni aku join contest Aku Dan Kacamata anjuran adik syafiq ni haaa ( mekacih dik sudi jemput akak join sedue kaki hehehe).


Ape2 hal jom kite terjah syarat2nyer dulu:


  • Menjadi follower seikhlas hati yang mungkin (dengan seikhlas hati dik akak follow ko hiks, betul ni tauuuu hahahaha)
  • Memerlukan gambar anda yang memakai kaca hitam..terpulang edit ataupun original
  • Tinggalkan link anda di entri ini apabila sudah join dan letakkan gambar banner di sidebar
  • Tag 2 orang rakan anda

Tarikh tutup: 12 Januari 2011


Okeh dah terjah syarat2 jom kite usha pulak ape habuan yang si syafiq ni offer :).

Hadiah-hadiahnya
Tempat pertama: RM 100
Tempat Kedua: RM 80
Tempat Ketiga: RM 50


Hohohoho lumayan kan??? hehehehehe menarik tertarik dan memang ditarik2 dah ni nak join muahahahaa.


Okeh okeh untuk contest nih aku pertaruhkan gamba papairfan, sebagai menghargai yang papairfan pun tuan punyer blog ni jugak kan. Yela yela aku nak tunjuk la nih, hamboiii tak menyaba eh korang wakakakakaka. Ade rase nak tampa aku laju2 tak? bluekkkkk. Yoooolahhhh ni haaaa gamba nyer cekidoutttt

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V


eh takde ker? hahahaha jangan mare haaaa sile la scrolll lagi kebawah wakakakaka
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V


Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ngeh ngeh ngeh ngeh


Jadinyer ni la gamba yang aku pertaruhkan untuk join contest si syafiq ni haaa. Papairfan pesan gambar ni oakley yang sponser (adehh boleh pulak yea macam tuh) hahahaaha layannnn kan jela yeh bapak budak nih :P. Good Luck sayanggg ;)).


Syafiq akak dah join meh la terjah hehehehe. Owh lupe lak kene tag kan aku nak tag hurmmm...hurrrmm...hurmmmm haaaaa epin ngan eka hehehehe sile join yea hiks.


Kalau korang2 pun nak join meh la ke SINI.


tata

-mamairfan-

15 ulasan:

nazirulhazwan~ berkata...

gmbr stylo!haha

MAPPIAU berkata...

naz,

stylo tu wajib beb hahahahaha

Syafiq Rosli berkata...

mmg terbek la..tuan tnh da tgk..all da best

Cik Eka berkata...

kak...dah join..meh tgk eka punya pulak..hehehe

http://ekahafizy.blogspot.com/2010/12/contest-aku-dan-kacamata.html

MAPPIAU berkata...

syafiq,

waaa cepatnyer rosli datang terbaekk ah penganjur ini macam hehehe mekacihhh :))

MAPPIAU berkata...

Eka,

Dah tengok dah hehhee lawoooo good luck yea dik :))

Siti Safiyyah berkata...

tang spek tu yg tak tahan tu..haha

MAPPIAU berkata...

siti,

kalau siti tak tahan akak ni lagi la tak tertahan tahan wakakakaka

Ariffin Janal berkata...

yela2 --"

MAPPIAU berkata...

ariffin,

hehehe jangan mare haaaaa..(nanti kene jual tak tauuu huhuhu)

peace

mie berkata...

uihh!!!
ini terus letak model spek...
mana model perempuan?
hehee

Hanis MY berkata...

wow! unik ok gambar tu..good luck!

MAPPIAU berkata...

mie,

model ferempuan tengah menyorok belakang piramid sebab malu sakit mate boleh?? hahahahaha

MAPPIAU berkata...

hanis my,

tenkiu hehehe

Tanpa Nama berkata...

Wish me luck.. hehehe.. nanti kalu menang mamairfan blanja korg mkn cekodok.. hehehe..

-papairfan-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...