SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Selasa, 14 Disember 2010

KENAPA MAPPIAU??


Ermmm.. Kenapa nama blog aku camni.. ramai jugak yang tanya.. so, hari ni aku terpanggil untuk menceritakan kenapa aku letak nama ni...


Biasanya kalau kat key ell.. ada sorang budak akan merayau di tengah2 jem kat key ell tu sambil bwk kertas fotostat yg banyak.. kendian dia akan jerit.. mappiau!!!mappiau!!!.. apa tu.. ni haaa..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V

keputusan no ekor... biasanya dijual dgn harga rm1 sekeping.. lumayan tu...isshhh.. haramm... salah tu...



Jadi.. nama blog ni adalah diambil sempena...

Oleh kerana terlampau panjang nama blog ni.. aku pendekkan la skit.. tetibe jadik la MAPPIAU..


MENGAPA AKU PERCAYA PERHUBUNGAN INI AKAN UTUH... ini adalah disebabkan aku terlalu menyayangi keluarga aku iaitu.. mamairfan dan juga irfan.. maka terjadilah IT'S ALL ABOUT MY LOVELY FAMILY.. sampai bila2 pun aku tetap sayang kat dieorang.. sejarah blog ini adalah sbb aku nak tgk sendiri perkembangan anak aku irfan dari dia lahir sampai la dia besar.. sekurang2 nya nanti kalau irfan dah besar dia tau nak rujuk kat mana pasal kisah idup dia..



Satu lagi.. header tu ada maksud tersirat tu... bermula dgn permandangan putrajaya yang sememangnye rumah aku kat sana.. kemudian.. gambo irfan yang tetibe jauh dari kiteorang berdue dan membawa IT'S ALL ABOUT MY LOVELY FAMILY tu merupakan... satu hari nanti irfan akan besar dan meninggalkan kiteorang dan sentiase akan mengingati kiteorang papa dan mama die.


dan gambo mamairfan tu melambai sebenarnya tawa dalam tangisan yang memang terpaksa redha.. dan kedudukan aku dan mamairfan tu rapat menandakan tiada apa yg dapat memisahkan kiteorang..insyaallah..

-papairfan-

13 ulasan:

RedBerry berkata...

Al-kisahnye... actually, i pun tertanye2 (dlm hati jer). Thanks for sharing.. creative, beb.. creative.

MAPPIAU berkata...

RedBerry
hehehehe..i boleh bace tau isi hati u hiks (tadela gurau jer)

anyway thanks sebab sudi singgah sini :)

dwaty berkata...

ooooo... baru nak tanya... hehehe

MAPPIAU berkata...

dwaty,
manyaknyer ooooo hahahahaha..

nazirulhazwan~ berkata...

haha, terjawab2. xdela den kompius lagi.hehe

MAPPIAU berkata...

nazirul,
hahahaha..malam kang boleh la ekau tido nyonyak yo...hehehe. Gigih okeh den mintak laki den tolong jawabkan hiks.

Tanpa Nama berkata...

Guys.. tq for supporting kami.. hanya Allah saja yg dapat balas budi baik u ols... kalu ada rezki boleh jemput minum2 kt kedai mkn DPP.. kt kolam pancing tu.. hikkss..

-papairfan-

Siti Safiyyah berkata...

ohh baru bace pasal ni..hehe, gitu rupenye..baru tau..ingatkan ape tadi..shortform la kirenye ni..hehe, semoga irfan esok dah besar dia akan kenang jasa papa dan mama dia..amin :)

MAPPIAU berkata...

@Siti Safiyyah

ehehehe tenkiu dik :D

apezs shah berkata...

Salam

Ah!! Saya benciiiii~
Kenapa sedih lak ni.. Wawaaaaaaa.. Saya doakan kebahagian akak dan abg dalam keluarga ni. Sodehnya.. berjauhan la ni, akak dok putrjaya ke? Samelah kita. haish sodeh2 xhabis lagi ni. Insyallah semua akan baik2.. ;) Suka juga Header nie, mksd dia amat mendalam la..

MAPPIAU berkata...

@apezs shah

eh eh jangan sedih2 dik kang akak sedey gak kang tsk tsk tsk.

yup akak kat duk putrajaya hihihi,terima kasih dik di atas kesudian jenggah sini :))

bonda dadif aka akish berkata...

owhh begitu..pahamla daku....

ekekekkeke

MAPPIAU berkata...

@bonda dadif aka akish

hehehehe baguih baguih kerana cepat pahammmm bini sapaaa nih? akekeke :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...