SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Khamis, 2 Disember 2010

Rupe Rupenyer....


Anak
: mama...

Omak
: yea sayang...

Anak
: nak nyenyen....

Omak : meh sini, bace doa makan dulu (saje nak nyakat anak la nih), bace ngan mama meh. Bismika Allaahumma ahyaa wa amuut........ Eh..


Ahahahahaaaa....beriye ari tuh marahkan si anak sebab suke2 hati bace doa tido bile nak makan, pehtu rupenye2 omak eh pun samo jugekk. muahahahahaa. Rupenyer kuah sudah tumpah ke mee nampaknye :P.

Eh tapi series tau aku memang tak perasan aku bace doa tido tuh. Bile uwan irfan tegur baru pasan (oh malunyerrrr kat anak sendiri *tsk*)

-mamairfan-

6 ulasan:

Amirah Yusof berkata...

hahaha..selalu terjadi pada sesapa saje..hihi

MAPPIAU berkata...

amirah,

malu oh dengan anak sendiri hikhikhik

Siti berkata...

ish3 macam mana boleh tak perasan ni? hehe,

eh saya ada tag akak dalam entry terbaru tu.. :)

banyak tanya betul lah !

MAPPIAU berkata...

siti,
ontahlah dah nak nyanyuk agak eh :P

eh yeke..okeh okeh berdesupp agak g sane hiihihi

Tanpa Nama berkata...

aiyoookkk.. sudah tukar lagi ke sayang...

-papairfan-

MAPPIAU berkata...

papairfan,
tertukar lorrr :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...