SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Khamis, 16 Disember 2010

Semakin Baik...


Alhamdulillah.. cuaca ari ni semakin baik.. matahari dah kuar.. tak mcm 2 hari yg lepas.. ujan lebat sampai turun ais.. huhuhuhu.. maknanya.. snow maybe tak turun la kat sini... tp at least aku dah tak kesejukan terlampau la.. so, ari ni.. pagi2 morning bila tgk matahri dah kuar tu.. semua staf aku mengambil peluang utk bergambo tanda gembira.. ishh, turun ais pun suke.. tgk matahari pun suke.. tak paham aku...

Ni la monumen kebanggan MALBATT.. lambang keris bersilang.. satu2nya yg ada di bumi Lubnan ni..

Tgh syok2 bergambo.. tetibe.. ada satu permandangan yg indah.. apa tu... cekidout...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V



Subahanallah.. cantiknye awan tu.. mula2 aku ingat asap jet Israel.. sbb diorg suke main2 asap mcm tu.. tp bila tgk blk.. awan yg cantik dan unik..



cantik kan...


Tapi ramalan cuaca yg aku dengar tadi.. dijangka hujan akan turun bersama ribut petir akan berlaku pada ujung minggu ni.. alamakkkk.. tp takpe.. aku akan bersedia dgn baju tebal patblas lapis... hehehe.. Peace No War.. adios..

-papairfan-

7 ulasan:

MAPPIAU berkata...

santek santek santek :)

yoreyore berkata...

salam..sggh cari ilmu..law sudi follow la blik..hehe

yoreyore berkata...

salam..sggh cari ilmu..law sudi follow la blik..hehe

yoreyore berkata...

salam..sggh cari ilmu..law sudi follow la blik..hehe

MAPPIAU berkata...

yoreyore,
mekacih sebab sudi singgah dan follow :)

mie berkata...

menarik monumen keris tu
adakah ahli malbatt yang bina?

Tanpa Nama berkata...

mie: jawapanye.. tunggu next N3,, hehehe.. tgh tunggu nak publish je..

-papairfan-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...