SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Khamis, 9 Disember 2010

Waaaaa Aku Dapat Award Lagi Weii :P




Heheheehehe, kali ni dapat award dari akusigadissadis ni haaa, tenkiu dik *winkwink*. Coolest blogger eh? oh terharu (sambil kesat2 hingus).


Oh kene jawab soalan jugak yea, takpe aku jawab okeh (eleh soklan senang je wei :P) ape soklanye meh sini aku jawab meh :P.


ape benda paling cool dalam hidup kowang??

errrmm...ape eh haaaaaaa peti ais umah aku boleh, dalam tuh macam2 makanan ade okeh, oh soorrgaaaa ade ke peti ais yang tak"cool" eh? (kecuali rosak la kot :P) hohohohohoho.

siapa owang paling cool pernah kowang jumpe??

alkompemla laki aku weiii (sebab tula aku kawen ngan die oh ;P) cool bebeh hoyeeehhhhh (eh tetibe).


Okeh dengan ini aku isytiharkan aku nak tagggggg eerrmmmmm, nak taggggg errrmmmmm (pangggg sedassss)


Ok ok aku nak tag yana, si naz, ngan queen F (ambik wei aku dah bagi nih :P)


Syarat2 nye..(senang je wei :P):

(1).buat satu entry dan letak pic award nie dalam entry..dan link kan ke http://kimicnol2203.blogspot.com

(2).letak award nie kat sidebar beserta link ke http://kimicnol2203.blogspot.com.

(3).jawab 2 soalan mudah..

-ape benda paling cool dalam hidup kowang??
-siapa owang paling cool pernah kowang jumpe??

(4).tag 3owang blogger..(roger2 kat dyowng)


Eh lupe lak gracias yea kat tuan punye award kimicnol2203 (salam kenal okeh )


Oklah aku nak g makan ni ade orang nak belanje tuh *winkwink*


-mamairfan-

6 ulasan:

Amirah Yusof berkata...

wahh promote gitu..bagus2..heheh

sekamar rindu berkata...

salam.....

tahniah.....:) comel award tu..:)
saya pun dapat..

MAPPIAU berkata...

amirah,

ehehehehehe

MAPPIAU berkata...

sekamar rindu,
eheheheehe same2 tahniah jugak yeh :)

Queen F berkata...

akak comell! :)

nanti kite buat eh? :D

sayang akak taw! ekekeke :P

MAPPIAU berkata...

Queen F,
yela adik maniss...sayang adik jugekk :P hikhikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...