SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Isnin, 10 Januari 2011

Alhamdulillah..

Alhamdulillah.. berkat doa kawan2 semua.. sahabat aku Dzairil Dzakariah@Keno yang terlibat dgn eksiden moto 2 ari lepas dah semakin stabil.. (sila rujuk pada n3 yg sebelum ni) tima kasih kepada semua readers yang telah bersama2 berdoa utk sahabat aku ni.. ni ada gambo dia lepas operate..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V



Buat masa skang dia berada di Hospital Besar Tuanku Jaffar, Seremban.. dan alhamdulillah nurse yang kendalikan kes ni jugak adalah kawan baik mamairfan (Suria@Oya) dan ramai jgak kengkawan aku yg turut sama temankan dia sepanjang dia kt hospital.. so, dapat la aku mengikuti setiap perkembangan sahabat aku ni..

Sekali lagi aku ingin mengucapkan tima kasih kepada semua readers coz telah sama2 mendoakan supaya dia selamat.. alhamdulillah... Peace No War..  zasssss..


-papairfan-

2 ulasan:

uncle berkata...

syukur alhamdulillah semuanya selamat..sudah stabil itu sudah cukup..lain maa pemulihan boleh dilakukan secara moden atau tradisional...uncle doakan semoga beliau pulih sepenuhnya.

Tanpa Nama berkata...

uncle: alhamdulillah.. amin..

-papairfan-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...